Ajaj..

Lillen i magen är inte snäll mot sin mamma just nu.. Han försöker trycka ut fötterna genom magen känns
det som! Jag och Theo tog en tripp till Vislanda innan och hälsade på Rosita och Melissa. Pratade lite skit
och barnen lekte. Kom hem strax innan halv åtta, gjorde Theo redo för sängen och gick och la honom.
 Han somnade inte förrän vid nio. Så drygt är det när han har såna dagar då det tar jättelång tid för honom
att somna. Vet inte riktigt om jag ska ändra hans sovtider på dagen igen, och se om det hjälper. Just nu
får han ju sova tills han vaknar, då blir det allt mellan 1-2 timmar. Vet inte om jag ska sätta en gräns på
max två timmar, och se om han somnar lättare på kvällen? Det är så svårt att veta.

Nu ska jag nog snart gå och sova, ska bara bestämma mig för om jag ska orka duscha först.
Det lutar väl iallafall åt det hållet. Sen blir det sängen, så jag kan ta igen den sömnen jag inte
fick inatt. Sov bara mellan 4-5 timmar ju. Och Johan klagar på att han inte somnade förrän 5,
men han fick då fan ligga och sova tills klockan var 12 också. Plus att maten var serverad när
han väl kom ner. Han sover tamejfan mer än mig, även fast han kommer hem framåt morgonen.
När han jobbar morgon och går upp typ halv 4 så sover jag ju visserligen vidare i 3-4 timmar till,
men jag vaknar ju ändå ett antal gånger per natt. Antingen av Theo eller av Johan, eller att jag måste
på toa.. Och Johan sover nån timme när han kommer hem på eftermiddagen. Nu blev detta plötsligt ett
klago-inlägg, det var ju inte meningen egentligen. =)

Kommentarer
Postat av: emelie o elliott

jo, de e jobbigt de sista veckorna, magen är ivägen va man än ska göra. Du får säga till mannen din att du behöver vila nu, så du har krafter tills bebisen kommer. kramis

2009-03-11 @ 08:46:47
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0