Besiktning imorgon

Jaa, imorgon ska jag in till bilprovningen och besiktiga bilen.. Får hoppas det inte är nåt fel på den =)
Ska nog in en sväng på H&M eller Lindex och kolla om de har nån bra amningsbh, jag har ju ingen =/

Idag var det jag som lämnade Theo på dagis, Johan var hemma med Eddie under tiden.
Vid 11 åkte vi tre in till Växjö och handlade på Willys. Glömde inköpslistan hemma så hälften
glömde vi ju köpa.. Skulle egentligen in på Citygross också och köpa kött och kolla om ståbrädan
 de har passar på vår vagn. Men vi hann inte riktigt med det, så det kanske jag passar på att göra imorgon.
Vid två kom det en från BVC och pratade med oss och vägde Eddie. Han hade gått ner 16 gram sen i måndags,
nu vägde han 3060 gram. Så vi fick en tid på fredag förvägning också, får hoppas det gått uppåt tills dess.
Han äter ju ganska bra och så, men somnar gärna mitt i maten. Gosigt att vara nära mamma =)
Jag hoppas verkligen att amningen funkar denna gången, det är ju så mycket smidigare, mysigare och billigare.
Vid tre-tiden kom Jessica, David, Ville & Olle. Vi lagade mat tillsammans. (eller.. Jessica gjorde det mesta =))
Vid halv sju åkte Jessica och Johan till dagis på föräldramöte. Jag hade velat vara med, men då hade jag
varit tvungen att ha med Eddie och ifall han skulle bli hungrig mitt i allt så skulle det bara blivit jobbigt.
De kom tillbaka vid åtta, sen åkte jessica och dom hem. Jag matade Eddie lite, sen gick jag och la Theo.

Och nu ska vi nog strax gå och lägga oss också. Jag som ville lägga mig tidigt idag, det blev inte riktigt så.
Godnatt med er, hoppas ni inte saknar mig alltför mycket här =)




Kommentarer
Postat av: Jannice

jag kollar din blogg typ 20 ggr per dag och hoppas på nya inlägg och nya bilder :D



vad handlade föräldrarmötet om?



pusssss

2009-03-25 @ 23:19:57
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0