Det är inte nyttigt att städa..

Jag har städat till och från hela dagen. Imorse tog jag som sagt övervåningen. Under tiden Theo sov middag
plockade jag lite på nedervåningen, dammade lite och så. Sen när Theo vaknade så var det dags för
mellanmål, sen blev det till att diska. Johan kom hem vid 16-tiden, Joel hade varit med honom på jobbet idag
så han följde också med hem en sväng. Han åkte vid halv fem ungefär. Han skulle tatuera sig idag. Ska jag
berätta vad han ska tatuera in för något? En VARMKORV på smalbenet. Ehh, snyggt.. INTE! Förstår inte hur
man skulle vilja ha korv med bröd som tattoo på sitt ben. Inte på nån annan del av kroppen heller för den delen.

Iallafall.. Jag stekte pannkakor till mig och Theo som vi åt vid halv sex ungefär, sen kom en från Johans jobb
och hämtade honom. Jag diskade IGEN, sen dammsög jag nedervåningen. Hängde upp tvätt, la in en ny maskin,
sen var klockan helt plötsligt halv åtta så det var dags att lägga Theo. Han hade lite svårt att somna, klockan var
halv nio innan han somnade riktigt. När jag kom ner igen så skurade jag golven. Sen tyckte jag att det var kallt
så jag eldade lite. Det är vad jag gjort tills nu. Och FAN vad ONT jag har i svanskotan nu!
Ska sitta här och glo runt lite, sen tror jag fan att jag går upp och lägger mig.

Imorgon hoppas jag att jag inte har ont längre, för vid 10-tiden ska jag och Theo till Vislanda och
 gå en runda med min syster Fia. Hoppas på att det blir någorlunda fint väder också. Sålänge det inte
regnar eller blåser så är det bra. Har nämligen slarvat bort mitt paraflax.. =)

nej, nu får det räcka för ikväll. Inget vidare roligt eller intressant inlägg detta. Haha =)
Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Jannice

paraflax... hahahahahahhaaha :D

hoppas ni får det roligt i mon!!! =)



det är hur härligt som helst att sova på hotell.

vi har gjort det 3 ggr innan.

när hans appa gifte sej, när vi jobbade långt uppe i landet och när vi var på julbord med hans pappas firma. fast hundarna har aldrig varit med innan, så det ska bli kul att se vad dom tycker om att sova på hotell... :P



guuuuud, vad duktigt du har varit!! hoppas att lite sömn botar din värk!!!

2009-03-06 @ 21:59:08
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0