Det går uppåt =)

Eddie hade gått upp 119 gram sen i fredags, så nu idag vägde han 3229 gram. Så skönt =)
Johan körde in med bilen till sin morbror på kronobergs bil idag, han gjorde en felsökning som visade
att det var en bypass-ventil som behövdes bytas. Så det var inte så farligt. det gick på typ 380 kr eller nåt.
Så skönt att det inte var något allvarligare, dyrare fel! =) Johan kom tillbaka när jag precis hade börjat gå
hemifrån (skulle ju till bvc) så jag velade fram och tillbaka om jag skulle gå eller inte.. Tills sist bestämde
jag mig för att gå, och ringa Johan när klockan var kvart i så han fick hämta oss där vi var. Det var ju så skönt
 väder ute så en promenad var inte helt fel! Vi hann till netto innan jag var tvungen att ringa Johan och be
honom hämta oss, och sen köra mig och Eddie till Bvc.

Resten av dagen har vi typ inte gjort någonting.. Vi lagade mat, sen skulle Theo sova, vi har tittat på tv..
Ska väl se om vi inte kan göra något. Tråkigt att bara sitta hemma ju! =)

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0