...

Jaha, hörni. Dagen är över för vår del nu, ska strax gå och sova.
Det blev inte mycket städande, jag gjorde övervåningen efter Theo hade vaknat, sen var jag helt slut =)
Tvättat 2 maskiner tvätt har jag däremot varit duktig att göra, alltid nåt. Imorgon kanske det blir till att
tvätta bilen, det beror på hur vädret blir. Inte kul att tvätta bil i regn ju =)

Innan idag fick jag sammandragningar som kändes lite.. Kanske börjar bli dags snart?
Katterna har varit med mig hela dagen idag, även igår. De brukar oftast vara på övervåningen på dagarna.
det sägs ju att djur känner av när det börjar bli dags, och det gjorde mina katter förra gången.
Vi får se, helt enkelt. Det kan ju dröja ett tag till ändå, det är väl säkert bara önsketänkande haha =)

Nu ska jag sova.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0