Felringningar..

det är inte många som ringer till vår hemtelefon, oftast är det försäljare eller felringningar. Igår ringde två
stycken fel, nu idag vid åtta ringde en till fel. vad är det för nummer så är så likt vårt, som folk ska till?
Lite störande ibland, lär er slå rätt nummer för fanken.. =)

Nu snart ska jag köra Theo till dagis. Sen ska jag väl bara åka hem. Dammsuga lite, fastän jag gjorde det igår.
Johan tar ju ingen hänsyn till att jag städat, när han eldar så ramlar det av en massa småskit från veden när han
bär in den i köket. Det var rent i två timmar igår. Vet ni varför? JO för Johan låg och sov i soffan. Så han kunde
inte stöka ner. Han kan inte ha något vidare samvete som ligger och latar sig på soffan medans jag går runt
och städar för fulla muggar. Han var alltså vaken när jag började städa.. Usch, blir irriterad nu när jag tänker på det.
Han måste lära sig att ta mer ansvar!

Kommentarer
Postat av: Annie

Det enda som omeprazolen hjälper mot är att lindra halsbrännan och de sura uppstötningarna. Vad skönt att höra att jag inte är ensam med såna "bekymmer" med Robban. Han är precis likadan som Johan. =) Kram

2009-03-09 @ 11:17:21
URL: http://mitzulitens.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0