Fredagen den trettonde!

Är det fler än jag som har otur idag?
Jag har haft ont i magen sen 8 typ. Skitjobbigt.. Och det är sånt mindre trevligt toanödig-ont i magen =/
Och fryser som en gris gör jag också! Det finns ingen ved inne och jag tänker INTE besvära mig med att
gå ut och hämta, med tanke på både magen och ryggen. Johan ligger och sover, jag var nyss uppe och
berättade att jag har haft ont i magen hela morgonen och att vi inte har någon ved inne. Tror inte ens att han
försökte lyssna på vad jag sa. Han kom inte hem förrän 5 imorse så jag kan förstå att han är trött.
Men längre än till 12 tänker jag inte låta honom sova, för han kan ju faktiskt vila senare på dagen.
Det brukar han ju göra.. Även fastän han har vart ledig dagen innan.

Och nåt Ikea verkar det inte heller bli. Frågade honom inatt när han kom hem men det enda jag fick till svar
var en grimas, så vi får väl se hur det blir med det. Det är ju inte så brådskande med nytt täcke till mig och Theo
verkar han tycka. För det är ju inte han som störs i sömnen av att man blir alldeles för varm med täcket, men
 fryser utan. Usch, fy. Detta blev verkligen ett inlägg fyllt av klagomål. Får skylla på att jag har ont i magen,
då blir jag lätt irriterad på allt möjligt. fast det blir jag ju i vanliga fall också kom jag på, haha =)

Theo han springer runt här och käkar på ett digestivekex, han var och ryckte i kylskåpsdörren innan och
ville ha banan men det har vi inga just nu. Så han fick ett digestivekex istället. Så ska vi försöka äta
lite mat sen när jag fått liv i Johan. För Theo måste ju sakna honom, han har ju knappt träffat honom
denna veckan. Hade jag varit Johan så hade jag nog hellre velat vara med Theo iställer för att sova..

Nä, nu blir det stopp här. Har jag något mer att skriva eller klaga om så återkommer jag senare. =)


Kommentarer
Postat av: Madde

Jodå idag är en ren jävla skit helvetes dag här. :/

2009-03-13 @ 18:09:11
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: elina

hej gumman ! har det satt igång redan tro ?? :O :D Jag har också haft otur idag, maginfluensa igen :( bara 1 månad sedan sist... isch... pusspuss

2009-03-13 @ 18:59:51

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0