Gårdagen

Igår var vi som sagt inne i Växjö, gick inne i stan och jag har nog aldrig tackat nej till att gå på stan annars,
 men igår var det riktigt jobbigt. Massor med folk som skulle fram överallt, en jacka som jag inte vågar
dra upp dragkejdan på för då är det väldigt nära bristningsgränsen..  Så kall om magen var jag igår!
Det blir nog imget mer "gå-på-stan" för min del innan Eddie är ute, kan jag säga.

Jag blev sugen på pizza igår. Otroligt men sant.. Men sen kom jag att tänka på max istället och
blev sugen på hamburgare. men det ville ju inte Johan äta. (Vad annars? Han offrar sig aldrig för mig)
 Så då blev det äcklig pizza ändå. Jag åt typ ingenting av den.. Theo åt mer än mig till och med!

Vid halv fyra åkte vi och hämtade upp Jennie och Rasmus. Sen åkte vi ut till Jessica och dom.
Vi var där till lite över åtta, då var Theo så trött så vi var tvungna att åka hem. Vi skjutsade ut Johanna
till Gemla först, sen åkte vi hem. Jag hade lätt kunnat lägga mig och somna direkt igår, jag blev trött
 redan vid halv sju! Så jag satt och gäspade helatiden =) Men det blev inte av att jag la mig förrän
efter tio ändå. Och Theo vaknade halv sju imorse. Jag ville verkligen inte stiga upp! Så trött..
Och ni kan väl gissa vad Johan gör. Ja just det, han sover.. Jag har försökt väcka honom flera gånger.

Jaha, vad ska vi göra idag då? Vi är uppbjudna till Johans föräldrar på mat idag.
Vet inte när bara. Men någon gång under dagen. Och så skulle vi behöva åka och handla.
Toapappret är snart slut ju! Man borde få rabatt på toapapper när man är gravid.. haha =)
Nu är det dags att försöka väcka Johan igen. Vi får se om jag lyckas, 5:e försöket nu!

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0