Godkväll!

Sitter här med en cherry-cola och gottar mig =) Har väl egentligen inte så mycket att skriva,
vet inte ens varför jag gör det eftersom jag vet att detta kommer bli ett ganska meningslöst inlägg..
Men nu är det försent att ångra mig, nu när jag ändå har börjat så känns det jädrans onödigt att sluta. haha =)
Theo fick bada en stund innan, vid halv åtta ungefär. Vid tio i åtta ville han inte bada mer så då blev det på med
blöja och pyjamas, borsta tänderna och ligga i soffan och dricka välling under tiden som jag klippte hans naglar.
Lättast att göra det då, han tycker inte det är så kul. Men vilka barn gör det? Theo hade lite svårt att somna ikväll,
 han somnade inte förrän lite i nio. Hoppas på att han sover i sin säng hela natten, igår kom han in vid 2-tiden.

Kände mig så otroligt dum innan. Jag försökte ladda min telefon igår, trodde att laddaren hade gått sönder
för det funkade inte. Och sen märkte jag igår också att en lampa som vi har i fönstret hade gått sönder, så jag
bytte lampa och sånt i den innan. Men ingen funkade?! Sen kommer jag på att kolla om förlängnings-sladden
verkligen sitter i, och självklart gör den inte det. Så jag slängde en (ganska dyr) lågenergilampa till ingen nytta,
den kanske funkade ändå ju! Så typiskt mig. Det betyder alltså att laddaren funkar nu också. =)

Jag ska försöka övertyga Johan om att vi ska åka till Ikea på fredag, då han ändå är ledig.
Jag MÅSTE ha ett nytt täcke, jag svettas som en gris vissa nätter. (oftast när Theo också sover i min säng)
Köpte nytt täcke på Jysk för nån månad sen, det var rea. Men det täcket är alldeles för varmt för mig. Och mitt
gamla täcke är i Johans lastbil, för de ville ha ett täcke där i hytten. Kan ju vara rätt skönt att ta en tupplur om
man ändå måste ha rast i 45 minuter. Dessa jädra vilotider.. Kommer knappt ihåg hur det funkar längre.
Men jag kör ju ändå inte lastbil nu så det spelar ju ingen större roll ändå =)
Iallafall, det finns skitbilliga täcken på Ikea så jag tänkte att vi ska köpa nytt till både mig och Theo.
Theo har nämligen fortfarande "spjälsängstäcket" och det börjar bli dags att tvätta det snart så det
är rent tills lillebror kommer =)

Usch.. Orkar ni verkligen läsa när jag bara skriver om en massa onödiga saker? haha..=)
Lika bra jag slutar här. Ska nog gå och sova. Eller titta på tv, kanske finns nåt bra..
Tjoooooo på er.

Kommentarer
Postat av: Jannice

jag tycker faktiskt att det är roligt att läsa dina "onödiga" inlägg =)

det är ju dessa som gör din blogg till din blogg ;P



haha, jag är tvärtom, måste ha tjocka varma täcken... hellre svettas än att frysa!!! ligger ju alltid fullt påklädd oxå.. mjukisar och dubbla tröjor.. haha!!



2009-03-09 @ 23:01:48
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0