godmorgon.. eller nåt.

Jag är hur trött som helst.. somnade inte förrän typ halv 2 inatt. Sen vaknade jag när Johan kom hem vid fyra,
var vaken till halv fem ungefär. Sen kom Theo in och väckte mig vid lite över sex. Sen dess har vi varit vakna.
Och jag är så trött.. Skulle kunna lägga mig ner och sova flera timmar till känns det som. Vi har precis ätit frukost.
Theo krävde att få se på Byggare Bob, så det går på tv:n för fullt nu. Men han halvkollar bara på det, samtidigt som
han retas lite med katterna.. Han jagar dom runt hela vardagsrummet. Men de verkar nästan tycka det är kul =)
Sen efter att jag lämnat Theo på dagis ska jag ta lite kort på magen och lägga ut. Får se om jag kanske kan
få till en helkroppsbild, om jag inte ser helt fucked up så kanske det kommer en sån.


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0