Guten morgen

Uppe redan vid sex idag. *Seg* Theo ville ju klart stiga upp tidigt idag bara för att jag sovit som en kratta inatt.
Han somnade själv inte förrän lite i nio (!) men skulle ändå upp tidigt.. Jag själv somnade kanske vid tio, sen
vaknade jag av att jag behövde gå på toa vid halv elva, ett och två. Och så vaknade jag vid tre när Johan skulle upp.
Gick på toa då också. Sen somnade jag om vid halv fyra, upp vid fem på toa och sen vaknade Theo vid sex. Segt!
Varje gång jag har vaknat så har ju självklart även lillen vaknat också och börjat på att böka runt, sparka och ha sig.
1½ timme kvar tills jag ska lämna Theo på dagis. Han kommer vara helt slut sen när jag hämtar honom vid 12:45.
Igår vaknade jag förresten innan Theo. Då var klockan halv åtta, och han låg fortfarande och sov i sin säng..

Annars hände inget särskilt igår, det var bara en helt vanlig tråkig dag. Därför blev det inte mycket bloggande igår.
Hade helt enkelt inget att skriva om.. Men senare kommer det bilder på magen! Håll uktkik =)



Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0