HAHA!!

Nu ringde precis en jävla telefonförsäljare igen! Och denna gången svarade jag.
Först var det helt tyst i luren, sen var det en kille som sa "hallå?" och då sa jag:
"Ni har ringt varje jävla dag nu i över en vecka, kan du gissa varför vi aldrig har svarat? JO det är för att
vi ÄR INTE INTRESSERADE av att bli trakasserade av en massa telefonförsäljare som tror att vi är
oförmögna att bestämma själva vad vi vill bränna våra pengar på. Så sluta ring oss nu!"

Sen la jag på. Ganska snabbkäftad idag haha =) Annars brukar jag haka upp mig ibland och nästan
 stamma när jag ska prata med någon jag inte känner. Kändes skönt att få skälla lite =)
Hoppas dom ger fan i att knappa in vårt telefonnummer en gång till!

Just nu kollar Johan på Hockey (troja-lakers) sååå överdrivet tråkigt. Höjdpunkten var väl att se ett par
välkända ansikten från Vislanda. En gammal klasskompis bland annat. Annars är hockey så tråkigt att titta på.
Att se det "live" går väl an, men inte på tv..


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0