Hejhopp

Nu ska jag och Theo strax åka till Vislanda. Tänkte bara skriva ett kort inlägg först =)
Theo sov i sin säng hela natten, så jag fick nästan min sida av sängen för mig själv. Hade ju en annan
som tvunget skulle inkräkta på min sida.. Ja, det är Johan jag menar. Han skulle tvunget ha sina ben
på min sida, det kvittade hur många gånger jag sparkade bort dom, på något sätt kom de tillbaka ändå.
Jag fick väl en någorlunda bra nattsömn ändå, vaknade "bara" sisådär 10 gånger inatt. 5 av gångerna var det
för att jag behövde gå på toa, de andra gångerna var för att byta sovställning då det gjorde ont i ryggen.
Theo kom in vid 8, då var jag redan vaken.
 
Nähe hörni, nu ska jag klä på Theo så vi kan åka.

Kommentarer
Postat av: Jannice

hehe... tänkte jag inte på! tycker du är så söt på den bilden! :D

2009-03-07 @ 20:28:49
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/
Postat av: Jannice

det är stooooooooooor skillnad!!! :O

har han växt så mkt på bara några dagar???



tänkte verkligen inte på att du hade mörka ögonbryn på den bilden, tyckte bara att du var så söt så jag va tvungen att lägga in den :D

2009-03-07 @ 22:19:14
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0