Inte mycket bloggande..

Näe, det har inte blivit det. Har inte haft något speciellt att skriva om.
Theo är fortfarande förkyld, febern låg på 38 nu för en timme sen när jag skulle lägga honom.
Hostan börjar bli lite bättre, och näsan rinner inte lika mycket längre heller. Men han har varit hes idag.
Jag har också blivit förkyld nu. Igen.. Täppt i näsan och lite ont i halsen har jag. Jag har ju precis varit förkyld!

Vi har inte gjort så mycket nu i helgen, mest varit hemma. Vi var en runda hos min pappa igår och hälsade på,
träffade Cia, Fia & Johnny också. Sen åkte vi in till Växjö och köpte nytt duschmunstycke på Jula.
På kvällen var vi hos Johans föräldrar, de bjöd på mat och sen tittade vi på melodifestivalen tillsammans.
Idag har varit lite av en städ-dag, jag skurade ur duschen och dammsög, tokade golven och lite sånt.
Sen nu på eftermiddagen åkte vi en sväng, lite småvägar som man inte åkt på innan. Lite kul.

Nu ska vi strax gå och sova, Johan ska ju upp tidigt.
Får se om Theo får gå till dagis imorgon. Hostar han inte så mycket inatt och både febern och
hesheten är borta imorgon så blir det väl dagis, annars får han stanna hemma imorgon också.
Isåfall hoppas jag det blir fint väder, så man kan gå en runda.. Inte så kul för varken mig eller
Theo att sitta hemma hela dagen.



Kommentarer
Postat av: Nicole - Thilians mamma

ja det tycker jag också är himla konsitgt.

men hon vägra förstå :@

men hon förstå när hon själv få barn ! :)



Hur är det idag ?

2009-03-02 @ 09:45:44
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig
Postat av: Nicole - Thilians mamma

jaa, och peter också ! :S



jaha usch vad jobbigt.

joda det är väl bra det kunde ju varit bättre för min del.

men thilian får hur bra som helst :)



ja det hoppas jag också, vill inte dit egenkligen men måste !

2009-03-02 @ 10:17:54
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig
Postat av: Josefine

du är en bra bloggare ändå :)

jag fixade header osch den ser inteens ut att vara i mitten och hela texten är inte med.



Jag vet inte men vill du kolla ? om det ser bra ut ?

vad tror du är fel?



Kram

//Josefinee

2009-03-03 @ 00:45:40
URL: http://ucansaybaby.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0