Inte mycket kvar!

Jag vägde mig för en stund sen, vågen stannade på 68,8 (med kläder på). Så runt 8 kilo ska jag försöka gå ner.
Jag vill iallafall försöka komma ner till min "startvikt" på 62 kilo. Sen efter maten ska vi alla fyra gå in till Alvesta
och handla. Det är ju lördag, så vi måste ju ha lördagsgodis! =) Ska strax börja med maten, idag blir det
korvstroganoff & ris. Det var rätt längesen vi åt det, och jag är jättesugen på det. =) Theo ville upp redan
klockan 6 idag, så jag fick inte mycket sömn inatt. Eddie åt vid halv tolv när vi gick och la oss,
sen vid halv tre och sju. Han är snäll både dag och natt!

I eftermiddag/kväll kommer Fia & Johnny, vi ska äta pizza ihop. Rosita kanske också skulle komma, vet inte än.
Men det ska nog bli trevligt. Nu ska jag börja med maten!


Kommentarer
Postat av: Linda

Men gud va tråkigt :( men finns det ingen som kan köra dig eller hämta dig? såg fram emot att du skulle komma ju :)

2009-03-28 @ 19:32:13
URL: http://mamma0607.blogg.se/
Postat av: Jannice

BILDER!!! :D hihi



hur går det med bilen? får ni någon ordning? hopplöst att vara utan!! hoppas att det inte är något allvarligt!!

pussar

2009-03-28 @ 21:44:05
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/
Postat av: Jannice

aw, tack! sånt blir man alltid glad av att få höra!!!

det räcker med att du tar en bild!! du är alltid så söt! =)



HOT MAMA!!



va skönt med bilen!! tur att det inte var värre! jävla bra med släktingar som kan hjälpa ;)



pusspuss

2009-03-28 @ 22:20:38
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ehm skulle gå ner ja. men ska inte skippa godiset då?:P Haha märks vem jag drås på i familjen:D Saknar er. Puss och kram lillasyster kristina

2009-03-30 @ 17:48:35

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0