Jädra telefonförsäljare..

Varför ska de ringa och terrorisera folk för? Det ringde nån försäljare innan,  jag lät bli att svara.
 Det visar sig vara samma nummer som ringt typ varje dag i en vecka nu. Nästa gång de ringer
ska de få sig en rejäl avhyvling. För två gånger har de ringt klockan nio på kvällen och väckt Theo.
Ska fan be försäljaren om deras telefonnummer så jag kan ringa och störa dom lika mycket som
dom stör oss. Usch och fy för telefonförsäljare!

Johan har precis lagt Theo nu. Innan dess fick han bada lite. Han hade ingen feber nu ikväll, jippi!
Men han blir som sagt hemma imorgon också, så han blir av med hostan helt.

Nu ska jag titta på tv med Johan en stund. Om det finns nåt bra att titta på.
 Annars kilar jag väl tillbaka till datorn.. =)


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0