Läggdags snart

Ska hoppa in i duschen en sväng först, sen blir det sängdags för mig och Johan.
Imorgon när Theo är på dagis ska jag städa lite här hemma, ska också passa på att åka och slänga lite skräp,
typ papper, plast och sånt. Innan dess ska jag försöka rensa ut lite bland allt skit vi egentligen bara låter ligga
 i garderoben för att vi inte orkar göra något åt det. Inte så kul att se en massa saker som bara tar upp plats.
Jag är så jävla sugen på att göra en liten "make-over" här hemma, nya tapeter hade verkligen inte suttit helt fel.
Jag menar, gula tapeter med blommor på har inte vart speciellt modernt sen förra decenniet, eller?
Måste bara övertyga Johan om att han ska prata med vår hyresvärd om det. Så hade man ju kunnat fixa
med det till sommaren kanske. Det hade varit så kul med en förändring!

Näe, duscha var det..
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0