lång dag

Ja, det blev en lång dag för Johan idag. Han har inte kommit hem ännu. Men han kommer väl snart.
Då är det dags att börja med maten. 
Theo sov i två timmar innan, från 13 till 15. Han var väl trött efter att ha lekt på dagis =)
De var ute och gungade när jag kom och skulle hämta Theo, så jag slapp klä på honom.
Det kan vara lite jobbigt ibland =)

Jag var ju som sagt hos Rosita tidigare idag, trevligt att träffas igen. Fick även lite att äta där,
fläskpannkaka blev det. Det var så längesen jag åt det, det blir aldrig att vi gör det här hemma
för Johan tycker inte om det. Så det var uppskattat, tack så mycket =)

Nu ska jag nog ställa mig och skala potatis..

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja precis. Får se hur stor bebis ja har i magen på torsdag:) de e kanske en jättebebis. Nej de tror ja inte:P

2009-03-05 @ 20:39:00
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0