Mår inte bra idag..

Idag är jag så otroligt trött! Mår konstigt, jag är typ illamående men ändå inte. Har en väldigt konstig känsla
 i magen. Kanske ska börja sova lite mer.. Vi har inte gått och lagt oss tidigare än 23 denna veckan. Och sen
vaknar Theo vid 7. Så det är väl kanske dags att börja lägga sig tidigare om kvällarna..

Bara denna veckan också, sen börjar Johan jobba igen. Hur ska det gå? Theo har blivit så trotsig och
lyssnar lite dåligt ibland. Han tänjer på gränserna, och det vet han mycket väl. Kanske vill ha mer
 uppmärksamhet? Jag tycker att vi ändå ger honom den tid han behöver vara med oss, när Eddie
sover (typ helatiden..=)) så ägnar vi vår tid åt Theo.  Det är nog rätt så viktigt. Numera när vi lägger Theo
för natten så dricker han välling nere hos oss, och gosar lite. Sen går jag eller Johan upp och läser en
saga för honom, de senaste dagarna har han somnat jättebra. Hoppas det fortsätter så =)

Igår var Fia & Johnny här och hälsade på. Vi åt pizza ihop. Första gången på jättelänge som jag äter
pizza. Jag är inte så förtjust i det. Too Bad för Johan, som älskar pizza =)

senare idag ska vi nog till Jessica & david och hämta en tvillingvagn som vi ska låna.
Jag ska gå in till Alvesta imorgon när vi ska till Bvc. Undrar hur lång tid det tar??
Johan ska ju in med bilen till kronobergs bil i växjö så hans morbror kan göra en felsökning.
Vi får se hur jag klarar detta.. =S
Nu ska jag vila på soffan lite..







Kommentarer
Postat av: Jannice

uscha, stackare! hoppas att du mår bättre snart!!!

vi har oxå ätit pizza, dom gör en gratis pizza/hushåll här denna veckan sen öppnar dom på riktigt om 2-3 veckor. gratis säger man ju inte nej till :D asgoda var dom oxå, med lök, svamp, majs, ärtor, paprika och annanas!! mumma!! ni måste testa äta där när ni är här nästa gång! dom kommer inte bara ha pizza utan allt möjligt!!



så söööööta bilder på pojkarna! ;P

2009-03-29 @ 15:55:27
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/
Postat av: Anna

vad lika pojkarna är! :)

2009-03-29 @ 18:44:14
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/
Postat av: emelie o elliott

gud vilka fina pojkar ni har =) hoppas du mår bättre snart, inte kul o va sjuk när man har en nyfödd o ta hand om, sedan har ju du en pojk till me =) kramis

2009-03-29 @ 20:34:16
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0