naaww

Fick en gullig kommentar av min kära vän Jannice innan!

Jannice:
haha, såg att du inte kunde hålla dej borta från att skriva till A.. Helt rätt :D Tycker så synd om N!!!
Hoppas att hon tar bort lösen snart! Tycker att det är så roligt att läsa hennes blogg :P
 Hon skriver så härligt! men det har jag ju redan sagt till dej...
Att du skulle vara övermogen, hon skulle se oss 2 in action!! HAHA :D
och ändå är du den mest mogna unga mamma jag vet!
Du kan konsten med att vara allt bra på en och samma gång!!!

Puss puss på dej min snuttegull :*



Så glad jag blev =) Du kan då konsten att få människor på bra humör!
Puss på dej gumman! =)

Kommentarer
Postat av: Jannice

åååhhhhh.... :D tack!!! va glad jag blir att du blev så glad!!!!

saknar dej så mkt!!!



iiiiiii.... !! snart blir du 2 barnsmamma, herregud jag längtar nog nästan lika mkt som du!!!! haha :P



jag fick reda på det för några veckor sen när vi körde till gbg.. annars hade jag noll koll på vart kiosken ligger.. hehe.. men det e ju jag i ett nötskal!!



pusspusspuss

2009-03-03 @ 21:47:37
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/
Postat av: Jannice

jag vet JÄRNSPIKAR hoppas verkligen att vi flyttar tillbaka till sommaren!!!



glenn säger hej :D



puss

2009-03-03 @ 21:56:42
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja det få vi verkligen hoppas, kan ju alltid hoppas att han vill titta ut innan :)

2009-03-04 @ 07:38:16
URL: http://mamma0607.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0