Någorlunda utvilad idag!

Idag känner jag mig mycket piggare. Jag gick och la mig vid lite i 22 igår och somnade kanske 22:30.
Vaknade tre gånger och gick på toaletten, sista gången var vid halv 4, då såg jag att Theo hade kommit
in och lagt sig bredvid mig. Och jag hade inte ens vaknat. Jag som brukar vakna för minsta lilla =)
Johan kom hem strax efter. Theo vaknade vid 7, så vi har varit uppe en stund. Det var så mycket lättare
att stiga upp idag, det kan ju ha med det fina vädret att göra också. Soligt och molnfritt. Jag hoppas
det håller i sig under dagen, så det inte blir taskigt väder senare! Synd att vägen utanför är så oskyddad,
annars hade jag mer än gärna gått till dagis med Theo idag. Men det är en järnväg på andra sidan vägen
så vi får gå en jädra omväg för att komma under en bro, och sen tillbaka. Och SÅ långt orkar jag nog inte
gå nu, plus att jag får väl säkert svinont i ryggen.. Näe, vi tar det en annan dag =)
Nu fick jag en stinkbomb till unge i knät, blöjbyte!



Kommentarer
Postat av: emelie o elliott

skönt att du e utvilad =) känner igen det där med många nattliga besök på toaletten. Blev många sådana i slutet då de tryckte på blåsan, haha. Nu klarar man sig ju hur länge som helst utan o behöva springa på toan, helt förundrad. Hoppas allt e fint. kramis

2009-03-12 @ 08:46:14
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0