Nu är Johan hemma

Ja, han kom hem för en kvart sen ungefär. Han gick och la sig på soffan direkt. Inget ovanligt med det,
men han hade ont i nacken och halsen nu så han kan väl få ligga där en liten stund iallafall. =)
Jag ska väl snart börja med maten. idag blir det örtkotletter, potatis, sås och kokta grönsaker.
Får se om det är gott, har aldrig ätit örtkotletter innan. Kul med lite nytt, det känns som att man
gör samma mat helatiden ibland. Tråkigt när det blir så, man blir inte direkt sugen på nån mat då.

Nu ska jag gå och ta Theo, han håller på och jävlas och ska plocka ur frysen..


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja de undrar ja me:) Ja jag börjar tro att han aldrig sover. hehe. men denna veckan har han börjat lugna ner sig. Kanske för de inte finns nån plats där inne.

2009-03-03 @ 16:36:46
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: Jannice

haha, såg att du inte kunde hålla dej borta från att skriva till A.. Helt rätt :D Tycker så synd om N!!!

Hoppas att hon tar bort lösen snart! Tycker att det är så roligt att läsa hennes blogg :P Hon skriver så härligt! men det har jag ju redan sagt till dej...



Att du skulle vara övermogen, hon skulle se oss 2 in action!! HAHA :D

och ändå är du den mest mogna unga mamma jag vet!

Du kan konsten med att vara allt bra på en och samma gång!!!



Puss puss på dej min snuttegull :*

2009-03-03 @ 16:48:01
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0