Nu har jag varit hos barnmorskan!

Fick inte träffa min ordinarie bm idag, hon var ledig. Så det blev en annan som jag aldrig träffat förr.
FAN vad ont det gjorde när hon skulle känna efter om huvudet var fixerat, det kändes som att hon
skulle trycka ut ungen med hjälp av händerna.. Det gör fortfarande lite ont. Mina värden var bra iallafall.

Min vikt: 76,1 (+13,6 kilo totalt)
Blodtryck: 130/70
Järnvärde: 128
Eddies hjärtljud: 135 slag/minut
SF-mått: 32


Fick en tid på fredag nästa vecka, hon tyckte att tillväxten hade minskat lite. Från att ha varit på medelkurvan
så ligger jag nu lite under. Det gjorde jag förra gången också. Min ordinarie bm har ju sagt att hon skulle tippa
på att jag skulle få en stor bebis denna gången.. kanske inte blir så iallafall?
Jag berättade för bm att slemproppen släppt, och att jag känt av lite värkar. Hon sa att jag kanske inte hinner
med nästa besök då.. =) Hon rådde mig till att packa bb-väskan. (haha, det har jag redan gjort..)
Jag hade även gått ner 1,6 kilo sen förra besöket. Hmm.. ??
Jaja. Nu väntar vi bara på att lille Eddie ska bestämma sig för att komma ut.
♥ Vi väntar på dig ♥



Kommentarer
Postat av: Annie

Håller tummarna för dig att ni får eran Eddie snart! =)

2009-03-19 @ 12:06:38
URL: http://mitzulitens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ohh va fuskigt. Jag tror bara att jag har flytningar. :/

Hoppas allt går bra iaf. :)

2009-03-19 @ 13:41:01

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0