Söndag

Nu har vi precis varit inne i Växjö och handlat för den kommande veckan.
Ska snart äta också, blir rester från igår nu tror jag. Orkar inte laga mat nu.
Theo sov hela natten i sin säng inatt igen. Han kom in vid 7-tiden och la sig och gosade med mig =)

Igår var vi ju i Vislanda, var ute och gick med Fia. Vi gick en ganska lång runda så det kändes i ryggen
och benen resten av dagen. Det var mest benen det gjorde ont i, kändes som växtvärk ungefär.
Fick lite onda sammandragningar också, men det var inte så farligt. Fick ta en alvedon på kvällen
för att värken i benen skulle försvinna, så jag kunde somna. Blev tvingad av Johan, brukar aldrig
ta alvedon i vanliga fall. Men han tyckte det var jobbigt att jag vred och vände på mig i sängen.. =)

Hur i helvete kunde "snälla, snälla" ta sig vidare igår? Låten "ugglan" duellerade mot (star pilots)
var FAN så mycket bättre!

Kommentarer
Postat av: Anna

jag tycker "snälla, snälla" är en helt underbar låt!den är orginell och inte en sån tråkig mainstreamlåt som piloternas.



jag försökte trixa med benen men fanns inte plats i badrummet heller för mina konster så jag gav upp haha

2009-03-08 @ 12:43:39
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/
Postat av: Jenny Persson

Du det var nog många som undrade hur Fan hon kunde komma vidare med den låten.. Ler. Hoppas allt är bra med dig :) Kram

2009-03-08 @ 15:55:18
URL: http://www.crazydreamer.se/wordpress/
Postat av: emelie o elliott

kan inte göra annat än o hålla me, fattar inte hur hon gick vidare alltså, sjukt värre! Hehe..ja har fått min ranson av våfflro me nu för ett tag tror jag. E sådant man bara ska äta nån gång då o då, men gott är de =) hoppas allt e bra me dig o magapimen. kramis

2009-03-08 @ 17:22:45
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag håller med dig helt och hållet jag verkligen hatar den hemska låten och som hon ser ut och allt i mig bara skriker nej. :P

Jag tror att star pilots hade gått längre också för att det är ju sånt som går hem i öststaterna är ju bara kolla på deras bidrag från tidigare år så ser man ju vad dom röstar vidare själva. :)

2009-03-08 @ 21:16:06
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0