Städdags igen..

Golvet behövs dammsugas och tvättkorgen börjar bli full. Så det är väl lika bra att ta tag i det nu.
Håller på att tvätta Johans arbetsjacka, den var förbannat skitig eftersom han tvättade lastbilen
igår. Eller förrgår kanske det var. Smutsig är den iallafall.

Jag fick inte så överdrivet mycket sömn inatt heller, gick och la mig vid 23 kanske, men somnade inte förrän 1.
Sen vaknade jag vid 2 och 3 av att jag behövde gå på toaletten, sen vid halv 5 vaknade Theo så då gick jag in
till honom och satt hos honom tills han somnade igen. Strax efter det kom Johan hem. Somnade vid 5 ungefär,
sen gick Johan upp ur sängen och då vaknade jag givetvis. Han tyckte han hörde en bil som stannade och sen en
smäll. Jag påminde honom om att vi brukar få tidningen vid den tiden.. Pucko! SEN kunde jag äntligen somna.
Sov till halv 7, då vaknade Theo. Han fick titta på barnkanalen medans jag låg och drog mig till halv 8 ungefär.

Nehe, städa var det. Usch så tråkigt..

Kommentarer
Postat av: Louise - [ Mamma till Eddie ]

sv: tack :) hehe aha okeej grattis!

2009-03-11 @ 12:02:27
URL: http://louisekumlin.blogg.se/
Postat av: Jannice

din stackare!

hoppas att du får sova i natt istället då!!!

2009-03-11 @ 13:16:06
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0