Tisdag.

Theo ligger i soffan och sover =) Vi var inne en sväng i Växjö innan, på Lindex. Jag behövde strumpor till lillkillen,
 vet inte om jag har strumpor i minsta storleken. Så nu har jag iallafall två par som väntar på att få sitta på lille
 Eddies små fötter, när han nu bestämmer sig för att komma till oss. Längtar nåt så enormt just nu!
Bättre blev det ju inte av att jag såg två små, små bebisar inne på Lindex. Theo somnade precis innan vi
kom hem, vaknade till när jag tog in honom men somnade om lika fort igen. Han sov förresten hela natten
i sin egna säng. Han kom in till mig vid kvart över sju imorse, och la sig bredvid mig. Mysigt att gosa lite =)


Tittut!





Kommentarer
Postat av: Madde

Hehe ja ovig har jag nog kännt mig länge faktiskt. :P

Annars är det så där till och från jätte trött och väldigt ont i ryggen. Men nu börjar det ju äntligen lida mot sitt slut så då är det väl bara att bita ihop antar jag. :D

Kram.

2009-03-03 @ 12:41:09
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: Malin

Okej. Ja har knappt haft några sammandragningar alls. Fick en dag så ja trodde ja skulle åka in, de va för typ 2 mån sen. Men sen dess har ja inte känt ett skit. Han rör sig som bara den. Ja kan me må lite illa när han håller på o bökar för fulla muggar. Tror säkerligen han inte vill titta ut i tid:p

2009-03-03 @ 14:02:17
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: Madde

Fy vad fuskigt att bara ha ont i fogarna på morgonen. :P Jag har hemska foglossningar hela dagarna. Just nu sitter jag på en pilatesboll får se vad fogarna säger om det hehe. :P Man kan ju inte göra så mycket så skulle ju vara skönt om det fanns något man kunde träna lite iaf. Räcker ju att bara sitta på bollen för att träna ryggen lite. Sen om Julia behagar att sjunka ner sista mm är ju också trevligt hihi. ;)

Kram.

2009-03-03 @ 14:34:17
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: therese

måste säga att ni har en otroligt söt pojke.

Å grattis till magen =)

2009-03-05 @ 23:51:01
URL: http://cutetess.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0