Tjohej

Nu har jag precis tvättat bilen ute i det fina vädret =) Det behövdes, kan jag lova!
Ska strax dra en runda med snabeldraken, katterna har satt sina spår överallt (katthår).
Sen efter det är det hög tid att hämta Theo!
Min styvpappa Kent ringde mig innan och ville prata lite. Han ville se hur det var med oss och så.
Kul att han tänker på mig =)

Förresten, glömde skriva vad som "hände" igår.. När jag var uppe och la Theo så knackade det på dörren,
Johan öppnade och jag hörde att han pratade med någon men inte med vem. När jag sen kom ner så berättade
han att det var en kille som hade missat bussen i Gemla, och GÅTT hela vägen hit, i mörkret! (ca 5-6 km)
Han ville låna telefonen, han skulle till Ljungby.. Snäll som Johan var så erbjöd han sig att skjutsa den här
killen till busstationen, så han slapp gå ännu mer. Stackare! jag hade dock tänkt lite längre och väntat på
att nästa buss hade kommit istället, jag hade aldrig vågat gå i mörkret sådär!

Bilder på den nytvättade Saaben =)




nä, dags att dammsuga nu lite snabbt innan jag ska hämta Theo.

Kommentarer
Postat av: Madde

Ohh vad jobbigt de känns att titta på bilderna nu vill jag tvätta bilen haha. :P

2009-03-18 @ 15:40:02
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: Jannice

nej du ska nog ABSOLUT inte köra... särskilt inte med tanke på ditt förra inlägg!!!! iiiiii,jag håller tummarna för att han kommer nu!! hihi åååhhhhhh, sååååååååå spännande!!!! tråkigt att ni inte kan komma bara! men vi får helt enkelt vänta tills lillkillen är ute!!! :D



det har gått superbra attjobba! men fy helvete vad trött jag är!!!



pusspuss

2009-03-18 @ 16:49:12
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja vi har haft jätte fint väder hela dagen. :)



Hehe oki, på alla hjärtans dag så åt vi fruktsallad och då var det ananas i och jag älskar ananas och åt mycket av de och så fick jag massa förvärkar på natten men sen avtog det därför jag provade med ananas igen. ;)

Hehe då måste du skriva om hur det gick sen själv gillar jag inte ingefära så jag håller mig nog borta från den där men om inte hallonbladste funkar så kommer jag nog ge mig på den där häxbrygden också. ;)

Kram.

2009-03-18 @ 18:04:21
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0