tjohej

Jag hittade en amningsbehå på Lindex =) Och en body+byxor till Eddie. Theo fick nya skor från skopunkten.
På väg hem från Växjö började motorlampan att lysa. Lyser den så ska man ju inte köra bilen. Så det blev
raka vägen hem och ställa bilen. Kollade oljan, men det var ingen fara på oljenivån. Så vi får lämna in bilen..
Men på måndag ska vi till bvc igen med Eddie, och jag tänker inte gå ända dit! Så hur ska vi då göra,
när vi inte får köra med vår bil? Ska vi klara oss utan bil hela helgen? Och behöva GÅ in till Alvesta
om vi ska handla? Det är inte kul att gå när folk kör som idioter på vägen utanför. fan också..
Läste precis en artikel om en som också har en Saab 9-5, hans varningslampa tänds lite titt som tätt
men det är aldrig nåt allvarligt fel. Så förhoppningsvis så är det väl inte det på vår heller, hoppas att
det är något lättfixat som inte kostar skjortan! Då blir vi ledsna här hemma. Även fastän Johan
fick 9000 mer än vad han brukar få i lön. Känns rätt skönt ändå att det händer just nu, när vi har pengar.

Igår fick vi ju skattedeklarationen också, jag skulle få tillbaka ca 2500 och Johan ca 1000 så det är ju göttans!
Skönt sålänge man inte behöver betala tillbaka =)

Nu ska jag baka paj tror jag!

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0