Tjohej

Det blev inte mycket gjort idag. det enda vi gjorde var att åka in till Växjö, försökte hitta något att köpa i
present till Olle (som vi ska fira imorgon) men hittade inget. Vet ju inte ens vad vi ska köpa =S
Men jag tror att vi ska in till stan en runda imorgon, kolla i någon affär om det finns nån fin tavla som
man kan sätta ett foto i eller nåt. För leksaker har de ju så de kan bada i =)
Vi ska fira David också, han fyllde 24 dagen innan Olle fyllde år. (David är Olles pappa, Johans "svåger")

Ikväll blir det nog sängen tidigt för min del. Känner mig så otroligt trött och seg idag. När vi gick inne på
 Citygross innan så var jag tvungen att säga till Johan att sakta ner, för jag kände mig helt kallsvettig!
Theo sov sent i eftermiddags så han har inte kommit i säng ännu, ska strax gå och lägga honom.
Nyss fick han lite kvällsmat, havregrynsgröt med banan och yoghurt. Det tycker han om =)


Svar till Elina!
Nja, det har väl inte satt igång ännu, men man kan ju alltid hoppas att det gör det snart! =)
Är så otroligt trött på att vara gravid nu.. Men man brukar ju vara dålig i magen innan förlossningen.
Det var iallafall jag när Theo var på väg =)
Tråkigt med maginfluensa, hoppas du blir frisk snabbt!
Hur är det med de andra två? Friska eller?
Hoppas allt är bra med er annars!
Puss!



Kommentarer
Postat av: Anna

sv: ja alltså problemet jag har med mina katter är att två av dom är superglupsa medans den tredje är skygg och tar inte emot godis eller mat när jag håller det i handen. får inte tag på henne så jag kan smeta in på tassarna så därför känns det lättare att ta henne till veterinären.. om jag får in hene i buren såklart hehe

2009-03-13 @ 20:43:43
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Crazy one

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-13 @ 20:45:17
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Jannice

åååååhhhhhh... :D va den så god? =)

då kan jag lova att denna är ännu godare!!!

kan ju bjuda på det nästa gång ni kommer!!! :D



vi har andra nudlar till nu så den blir lite krämigare och gräddigare... mmmm... jÄTTEGOD!! hihi :P

2009-03-13 @ 20:53:37
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/
Postat av: elina

Tack det är bra med dom, Nea låg först i maginfluensan sedan smittades jag men nu är det över och jag mår prima skinka några få kilo lättare ;P jag hoppas eddie kommer snart och att jag får träffa er alla 5 snart :D hur är det nu mellan johan och dig? går det bättre? vi måste ses snart ! pusspuss!

2009-03-14 @ 18:46:34

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0