Trodde nästan det skulle bli bebis inatt

Igårkväll gick vi och la oss strax efter nio. Lite innan dess kände jag av onda sammandragningar, inte så många,
högst fem stycken. Senare vid strax efter 22 så gjorde det ont i svanken vid varje sammandragning, kanske 4 gånger
med ett par minuters mellanrum. Sen somnade jag. När jag vaknade sen vid 2 så gjorde det ont nedtill på magen
vid varje sammandragning, och samtidigt strålade det ut i höften. Men det avtog senare. Typiskt. Jag började nästan hoppas på bebis ju =) För så var det när förlossningen med Theo startade, först gjorde det bara ont i ryggen, sen
vandrade smärtan fram mot magen. Men då kanske det inte är långt kvar. För jag har inte haft förvärkar innan mer än
när jag ansträngt mig riktigt ordentligt. Och då har det bara känts som molande mensvärk. Detta kändes liksom
som det gjorde i början av Theos förlossning.. Men men, vi får väl se. Klart jag hoppas på att lillkillen vill ut iallafall =)
Det komiska är att jag pratade med Johan om att han fick se till att inte få några långkörningar, det skulle ju vara rätt
typiskt om det skulle sätta igång när han är uppe på sågen i Ulricehamn eller än värre - Norrköping. Fast de har ju
inte haft nån körning med flis dit på ett tag nu så det blir det väl inget av. Då får ju Johan säga till att han inte kan köra
så långt iväg. Det tror jag att hans chef förstår, han är schysst av sig =)

Johan klagade på mig när jag berättade att jag hade haft lite ont inatt. Han blev nervös sa han, haha..
Men jag måste ju berätta så att han kan vara beredd ifall nåt skulle hända. Även ifall det inte kommer hända
inom de närmsta dagarna eller närmsta 2 veckorna så måste han ju ändå vara beredd.

Du får gärna komma ut nu Eddie, jag är mer än redo..


Kommentarer
Postat av: Annie

Hoppas Eddie kommer snart så man får se det lilla underverket. =)

2009-03-18 @ 09:14:55
URL: http://mitzulitens.blogg.se/
Postat av: Melissa

hej :)

oj jadu för mej blir magen helt stenhård å allt drar verkligen ihop sej å ljumskarna känns som dom ska gå av typ av allt tryck som blir neråt när Vincent pressas mer å mer ner..

vart bor du da? :)

2009-03-18 @ 09:23:38
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Melissa

men jag har inte SD jag har massa förvärkar så d e ju oxå lite skillnad men känns typ samma..fast SD ger me sej när du vilar d gör ju inte förvärkarna..

vart? :O i magen å så som jag skrev innan

2009-03-18 @ 11:08:53
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: elina

då kommer han nog snart !!! :D

2009-03-19 @ 08:29:06

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0