Vad var det?

Igår kväll när jag kom upp och skulle lägga mig så såg jag Johan titta ut genom fönstret i vårt sovrum.
Han tittade på en bil som stod lite längre ner på vägen, han trodde de hade kört på ett djur. Efter 5 minuter
ungefär åkte de iväg, men kom tillbaka 5-10 minuter senare. Då var det min tur att "spionera". Två stycken
 gick ut och lyste med ficklampa ett tag, sen hörde man ett gevärsskott. Så de hade väl troligtvis kört på ett djur,
åkte och hämtade bössan och gjorde slut på djurets lidande. Sen åkte dom igen. jag vet inte om de kom tillbaka
 sen och hämtade djuret eller om det fortfarande ligger kvar. Tror nästan det var ett rådjur, för om det hade varit
ett vildsvin så hade de nog inte gått så nära.. Hoppas verkligen att det inte var ett vildsvin. Då betyder det att
 de kommit tillbaka hit. Vi har inte sett vildsvin sen början av förra året, och det har varit så skönt!


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0