Välförtjänt vila..

Nu har jag precis storstädat övervåningen, både dammat, dammsugit och torkat golven. Ska ta
nedervåningen sen när jag hämtat Theo, och fått honom att sova. Lättast så =) Om lite mer än en
halvtimme ska jag hämta honom. Tills dess ska jag vila lite, har ont i svanskotan idag, hade det igår också.
 Inte skönt alls =( Nu ska jag dricka en coca-cola cherry som jag köpte innan. Har två såna och två
coca-cola vanilla
i kylskåpet =) De är ju så förbannat goda, fattar inte varför de inte säljs i "vanliga" affärer
längre. Det finns väl fler än jag som tycker om dom? Eller??

Ikväll ska Johan på 50-årsfest hos sin jobbarkompis. Han skulle äta där så jag och Theo ska göra
pannkakor i eftermiddag, får passa på när Johan ändå inte ska äta. Han tycker inte om pannkakor.
Så ikväll blir det bara jag och Theo hemma.
Tråkigt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Den Cola Vanilj e så sjuuuukt god!

2009-03-06 @ 15:59:31
Postat av: Annie

ja coca cola cherry är ju god som bara den. Håller med dig, det är synd att den inte finns på fler ställen...

2009-03-06 @ 22:55:43
URL: http://mitzulitens.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0