Åka till Växjö..

Jag, Johan och Eddie ska åka in till Växjö om en stund. Ska lämna Theo hos sin farmor först.
Vi ska nämligen till Specsavers Optik, Johan behöver köpa nya glasögon. Och det är väl kanske
lite riskabelt att ta med Theo in i en affär med en massa dyra glasögon.. =)

Igår var vi hos Johans föräldrar hela eftermiddagen, jag hjälpte Jennie lite med att klippa deras katt Lurwis.
Han har en massa tovor i hans långa päls.. Han ville inte vara med så länge, men två stora tovor fick vi bort.
Han ser helt luggsliten ut nu stackaren.. hehe =) Vi passade på att klippa Johan och Theo också.
Bilder kan jag lägga ut men inte just nu, har inte fört över några bilder i datorn så det kommer kanske ikväll isåfall.
Idag var jag och Eddie hos Fia och hälsade på, imorgon blir det Rositas tur att få besök. =)

Nu ska vi åka.
Ha det!

Kommentarer
Postat av: Jannice

tack :D ja, jag trodde att jag skulle dö!!! jävla idioter!! hade ju fan sagt 350:- så blev det mer än dubbelt så dyrt!!



nä, att gå själv är jävligt tråkigt! så skönt med löpbandet för då har jag musik och är på hemmaplan hela tiden...

men hur länge skulle hon låna din maskin då? säg att du själv behöver den nu!!! den är ju ändå din!!



allt bra annars? PUSSPUSS

2009-05-25 @ 21:42:14
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0