Alla grisarna i stian

Haha. Snygg beskrivning av oss. Med rubriken menar jag att vi är alla hemma just nu.
(och nej, det är inte smutsigt här hemma.. Städade faktiskt igår. =))

Hämtade nyss Theo från dagis, precis när vi kom innanför dörren här hemma så öppnade sig himlen totalt,
regnet det bara öser ner (trallalala..)

Igår var vi hemma större delen av dagen, på kvällen åkte vi till vislanda och drack en kopp kaffe hos Fia & Johnny,
tittade lite på huset som brann (Fia bor precis mittemot) sen gick vi ut för att titta på minneslunden.
Men det var folk där så jag ville inte tränga mig på. Känns lite så när det är folk som kände henne där,
och så kommer jag som inte har sett henne på flera år. Vi stod på andra sidan gatan istället och tittade.
Sen gick vi bort till min pappa och hälsade på en stund. Sen åkte vi hem vid nio.
Något mer intressant finns inte att skriva om gårdagen.

Idag undrar jag vad vi ska göra. Johan jobbar natt denna veckan. Vilket betyder att jag är själv med
barnen på eftermiddagarna och kvällarna. Får se vad vi hittar på.




Kommentarer
Postat av: anna

smart! varför har jag inte någon bärsele? på de viset kanske man kan få i sig mat om dagarna också, inte hett kaffe o sånna dumheter såklart, men en macka kanske =)

10.45 var jag hos bvc, folket ute trodde nog de var barnvagnsrally i byn som jag for fram, men jag tog mig ner på 20 minuter.

säg till om du får tråkigt i veckan när du är själv o så...

2009-05-04 @ 13:29:32
URL: http://annona.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0