äntligen lite tid över.

Idag känns det som att jag gjort så mycket men när jag tänker efter så har jag faktiskt inte det. =/
Lämnade Theo på dagis, stack till systemet med Fia som också skulle dit. Sen åkte vi till "Get Dressed",
en klädesaffär som har nyöppnat här i Alvesta. Ganska schyssta kläder faktiskt, skor har dom också.
 Det fanns många fina plagg jag skulle kunna tänka mig köpa. Inte så överdrivet dyrt heller. =)

Vid kvart i ett hämtade jag Theo, sen ställde vi bilen vid Johans föräldrar och satte barnen i vagnen.
Sen kom Anna och så gick vi en runda tillsammans. Trevligt =) Hoppas det blir fler gånger.
Hoppas du inte tycker jag är konstig Anna, jag brukar babbla på och snubbla på orden och nästan
stamma lite när jag pratar med nytt folk, så jag hoppas du förstod det mesta av vad jag sa.. hehe =)

Johan kom inte hem förrän vid fem idag (!!!) han skulle kommit hem strax innan tre trodde han först
men så blev det inte.. Det blev en lång dag för honom. Vid klockan sex åkte jag och barnen in till
citygross och handlade lite. båda var så snälla i affären, är riktigt stolt över dom.
 Kanske inte så mycket att vara stolt över med Eddie visserligen, han sov igenom allt =)

Imorgon ska jag fixa lite här hemma på förmiddagen, sen vid ett ska vi på konfirmation.
Johans kusin konfirmerar sig. Så vi ska väl vara där till typ fyra-fem eller nåt. Sen efter fem ska jag
hem till min pappa och förfesta lite med Fia och Anna, sen drar vi till tyrolen i pappas "raggar-limo" =)
Åh vad det ska bli kul att få komma ut lite, jag riktigt längtar. Så kanske man träffar lite folk man inte
sett på länge också, det är ju också rätt kul =)

Nu ska jag gå och sova. Får väl försöka få upp Johan också som har somnat i soffan.. =)


Kommentarer
Postat av: anna

haha neej du stammade nog inte en ända gång =P. jag tycker inte du är konstig, de är nog mest jag som är konstig isf, hehe. jag tycker vi kan ses fler gånger. ha så kul på tyrolen, söndagen blir nog inte lika kul för ditt huvud om de var så längesen du drack =)

2009-05-15 @ 22:53:16
URL: http://annona.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0