Bvc

Idag var jag på Bvc med Eddie. Han vägde idag 4890 gram, var 56,5 cm lång och huvudomfånget var 37,8 cm.
Han är stor nu! fast väldigt liten ändå. Haha =)

Det var mammasamtal på Bvc idag, jag fick svara på några frågor angående rollen som (tvåbarns)mamma.
Nästa onsdag är det dags för läkarbesök också. För Eddie alltså. =)

Nu ska jag snart börja med maten. Måste diska innan, orkade inte göra det igår.. Egentligen skulle jag behöva
pumpa lite innan, men det hinner jag inte. Och Johan har inte tid för han måste ligga och nöta på soffan. =/
Bäst att sätta fart nu.

Fan vilket tråkigt väder det är idag förresten!! =(


Kommentarer
Postat av: kusin anna

hmm nope senaste var från halv 4 som du skrev så de på kvällen fick jag nog inte...



hehe eddie o elias är ju nästan lika stora :) fast igentligen skulle de vart lika gamla också..hehe.



hu mycket äter eddie förresten. elias häller i sig 130ml.. jag tycker de är skitmycket för o va 3 v. men de kanske är jättevanlig mängd?

2009-05-06 @ 11:34:32
URL: http://annona.blogg.se/
Postat av: kusin anna

jo... tänkte att han kanske va en storätare...

hehe nu sitter ja o vänta på att han ska somna... han vill va i famnen heeela tiden annars börja han gråta. o så kommer kompisar hit i eftermiddag o vi har som ett bombnedslag hemma... de ärsvårt o få tiden o räcka till

2009-05-06 @ 12:11:53
URL: http://annona.blogg.se/
Postat av: Malin

Han va inte lång för o va så gammal. :)

2009-05-06 @ 21:57:56
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0