Gårdagen

Igårkväll var vi på 25årsfest på Blädingegården. Ganska trevligt. Vi var där från 18:30 till ca 24:00.
Johans kusin Nina passade Theo här hemma, och Eddie var med oss. Vi fick tacos
 (typiskt, jag som inte gillar det) och senare blev det såklart tårta. Jag som var så sugen på
 att dricka lite kunde inte, för Johan skulle tvunget göra det denna gången också.
Nästa gång är det fasen min tur! =)

Nu ska vi snart ut och åka en sväng hade vi tänkt. Johan ska väl ringa sin pappa och se
om han ska hämta sin bil, han lämnade ju kvar den igår eftersom han drack.
Resten av dagen vet jag inte vad vi ska hitta på.



Kommentarer
Postat av: anna

va bra om de funkade för er, var theo likadan som jag beskrivit elias? alltså inte att han skriker hejdlöst varje gång, men att han grinar ihop och att man ser att de är väldigt obehagligt för han nästan jämt? då ska jag köpa imorgon =)



nja, vet inte. förmodligen följde jag inte med för att jag inte blev tillfrågad. grabbarna ville väll ut på egen hand kanske. körde ner till mamma en sväng ist.får komma på en egen utflykt att roa mig med nästa gång.. hehe

2009-05-03 @ 14:07:32
URL: http://annona.blogg.se/
Postat av: anna

mm de är verkligen piss o va själv, usch! hehe jag trodde de skulle vara ganska skönt, men nu i början när man är mammaledig så är de inte de där underbara än utan bara en stor jobbig omställning, de vänder nog snart =).

klyva ved låter inte heller så jättekul, vad fina ni var i tidningen förresten.. de glömde jag ju säga.



nu är elias ledsen...

2009-05-03 @ 15:52:54
URL: http://annona.blogg.se/
Postat av: anna

ooh de är ju verkligen hela dagen. de hade jag nog inte pallat i längden om mattias jobbade så. han jobbar alltid 7-16 eller nån timme hit eller dit anorlunda, tillräckligt drygt för mig tycker jag.



imorgon ska jag gå ner till bvc =/ kommer säkert regna. så därför måste jag kolla om jag förstår mig på de där regnskyddet till vagnen ikväll nu medans elias sover. jag tycker iiinte om att inte vara förberedd =)

2009-05-03 @ 21:53:45
URL: http://annona.blogg.se/
Postat av: anna

tack =)

ja nu verka de se hoppfullt ut me vädret. ska komma iväg i rimlig tid me..elias är vaken så mycket nu så de är svårt att få saker gjorda

2009-05-04 @ 09:53:41
URL: http://annona.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0