God morgon

Nu ska jag och barnen snart klä på oss, sen ska vi åka och hämta Jennie & Johanna,
och skjutsa in dom till skolan. De frågade igår om jag kunde göra det, och visst kunde jag det.
Har ändå inget bättre för mig. Jag kan ju passa på att handla lite på citygross också.

Igår bajsade Eddie äntligen på kvällen. En hel blöja full, i stort sett.. uhh.. =)
Skönt att han slipper det nu iallafall, och så slipper jag vara orolig längre.
theo var jobbig igår, han somnade inte förrän vid halv elva. Och jag gick och la honom vid åtta..
Jag själv somnade inte förrän strax efter två. Ändå känner jag mig pigg som en mört idag,
jag gick upp halv åtta. Konstigt.. Hehe =)

Nä nu luktar det som att Theo behöver ny blöja.. =S
Tjo!

Kommentarer
Postat av: anna

så pass, du verka ju fått in bra rutin då. håller han de så gott som varje dag?. hur ser hlgen ut då?

2009-05-08 @ 14:33:24
URL: http://annona.blogg.se/
Postat av: anna

ååhåå, de har jag alltid velat se. hehe jag älskar kossor, har en hel bokhylla full. du får knäppa några kort så jag få se =), koskit lukar inte värre än griskiss ;)..

min brorsa är nere o hälsar på från göteborg så vi ska nog umgås med han lite, sen kanske vi ska grilla hos mattias fröäldrar o om en stund ska jag in till stan o titta lite.. fast de känns som jag börja få sån där hög feber igen =/

2009-05-09 @ 09:27:59
URL: http://annona.blogg.se/
Postat av: anna

å de måste vart sött o se kossorna =).

nej vi träffas inte så ofta. han ha ju inte träffat elias o så ha han inte sett lägenheten här än o vi flyttade ju in i mars. han är arbetsnarkoman =)

ha jag tur så blev de ingen feber. bara lite järnsmak i munnen nu =S

2009-05-09 @ 14:02:02
URL: http://annona.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0