hej hopp

Back on track. Har inte haft världens bloggsug de senaste dagarna, men nu verkar det vara
på väg tillbaka. Igår och i måndags var jag, Theo och Eddie hos Rosita på eftermiddagen.
Theo och Melissa leker så fint med varandra =)

I måndags kväll ringde pappa och pratade, kul när han ringer för det är inte ofta..
Visserligen ringer jag inte honom heller särskilt ofta. Det borde det bli ändring på.
Han skulle kolla hur jag mådde i söndags =) Jag mådde ju bra, var bara trött. han trodde jag skulle vara bakis,
så mycket som jag drack. Alla hade ju bestämt sig för att supa mig under bordet, men det lyckades dom inte
 med! Haha =) Speciellt Joel.. Han servade mig med öl. Och Johnny skulle tvunget bjuda mig på Jägermeister
 Fy faan så äckligt det är!!! Men det visste jag ju sedan innan.. Åh jag blir glad bara jag tänker tillbaka på lördagen..
Jag har verkligen inte haft så kul på aslänge!

I eftermiddag funderar jag på att ta barnen och åka till Citygross för att handla.. Hade hellre åkt till Willys
men det går inte när jag har båda barnen med mig, deras kundvagnar är för små =/
Måste köpa våtservetter, nya blöjor, lite mat.. och det, det, det..... Finns så mycket man skulle
behöva köpa. Enligt mig. Enligt Johan så är det mesta onödigt. Jäkla smålänning. Haha =)

Nu ska jag börja göra mat. Lasagne blir det idag. (lasagnemix..=))

Kommentarer
Postat av: anna

ja han är nått extra, men jag ha aldrig fått blommor innan så de är inget som händer ofta. bara min pappa som köper blommor till mig ;)

ja jag tro faktiskt de är lite förälskade för de såg inte alls sura ut och de ville så gärna vara på samma sida rutan hehe. o de va första gången jag såg lurwis på nära håll, gud vilket fint ansikte han har.. jag är galen i katter =) han får vara på altanen om han lovar att inte kissa o bajsa, säg de till han när du träffar han =)

2009-05-20 @ 12:06:24
URL: http://annona.blogg.se/
Postat av: *elina*

synd att vi inte bor närmare så hade vi kunnat sitta tillsammans i vår ensamhet ;) allt bra med er annars? nu tycker jag vi får ses snart, måste ju få träffa eddie också ! Nea o Theo kan nog ha kul med varandra nu med ;) pusspuss

2009-05-20 @ 21:00:39
URL: http://neagullunge.blogg.se/
Postat av: anna

nää vilka dummingar.. men de syns inte att han har tovor iaf. bäst om de gör de nu i sommar medans de är varmt ute då om han springer ute så mycket... då finns de nog en o annan ohyra också då..

några planer nu i långhelgen?

2009-05-20 @ 21:27:29
URL: http://annona.blogg.se/
Postat av: Jannice

ja, absolut! kanske nästa helg?! ska prata med glenn, tror att vi är hemma den lördagen!



PUSS

2009-05-20 @ 23:50:22
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/
Postat av: anna

tro du de blir sura om jag tar in han o raka av pälsen? ,.. hehe =)



ok vad trevligt. nej vi ha inget planerat direkt så. fixa här hemma lite o så bara...

2009-05-21 @ 11:55:16
URL: http://annona.blogg.se/
Postat av: Anonym

aha vad najs =) jag har aaaaldrig vart på tyrolen. ser ut som en gammal cirkus ungefär nästan... hehe.

2009-05-21 @ 19:26:10

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0