jobbig kväll..

Eddie har varit gnällig ända sen fyra-tiden, han har inte kunnat sova annat än i famnen på mig.
Så fort jag lagt honom ner så har han börjat skrika. Jobbigt, jag fick laga mat med honom i famnen.
Vid halv åtta badade Johan Theo, vid åtta badade jag Eddie. Nu har jag precis hunnit duscha så
nu är jag renare än vad jag varit på ett par dagar.. Äh, så längesen är det inte jag duschade,
tror det var i lördags sist.. Brukar oftast duscha varannan dag men nu hinner jag inte med riktigt.

I förmiddags var jag och Eddie hos Rosita under tiden Theo var på dagis.
Mycket prat och skratt, det är alltid så underbart att få umgås med Rosita.

När jag hade hämtat Theo på dagis så gick vi ut och promenerade en sväng med vagnen.
Theo somnade ganska fort, Eddie låg halvvaken helatiden. Jag gick inte så länge, en
halvtimme kanske. Imorgon har jag planer på att gå en aaaningen längre, nämligen till
dagis och sen till Bvc. Jag ska vara på Bvc med Eddie vid halv två, vid kvart i ett hämtar
 jag ju Theo på dagis så han måste följa med eftersom Johan jobbar. Funderar på att
gå till Bvc då, så att Theo kanske sover i vagnen under tiden läkarundersökningen pågår.
men jag orkar nog inte gå ända hemifrån.. det blir kanske lite jobbigt. Får se om jag kanske
ställer bilen hemma hos Johans föräldrar eller om det blir på torget.
Jobbigt att gå uppför länsmansbacken ju, haha =) vi får väl se..

Nu ska jag gå upp och sova, Johan gick upp med båda barnen när jag duschade.
(kryss i taket!!)
Godnatt!



Kommentarer
Postat av: anna

lycka till på bvc imorgon då =) klart du orka gå hela vägen .. o länsmansbacken är ju inte ett dugg jobbig ;P

jo mjölkstockning är piss, en värre plåga får man leta efter =(

2009-05-12 @ 21:36:08
URL: http://annona.blogg.se/
Postat av: Rosita

Det är roligt när du kommer, du får komma när du vill och har tid=) Kramar

2009-05-13 @ 10:21:25

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0