Mors Dag!

Idag är det mors dag. En snäll son har jag, Theo sov ända till tio idag (!!!!!) men eddie ville vakna
vid kvart i sju så det blev ingen vidare sovmorgon ändå.. Typiskt. Varför kan de inte synka varandra
när den ena vill sova längre, för en gångs skull? =) Jag ringde mamma för en stund sen och sa
grattis också, tänk att jag kom ihåg det. Inte illa.

Igår hade vi kalas för Johan här hemma, som jag nämnt tidigare. Trevligt var det.
Vi var 16 personer om man räknar med Eddie =)

Nu ska vi snart plocka iordning lite vi ska stoppa in i bilen, vi ska åka på en liten dagsutflykt till
Öland bestämde vi nyss =) Jag ska få köra, undrar hur det går för jag tycker inte om att köra nära vatten..
Kan väl lika gärna berätta om varför. När jag var liten hade jag en återkommande dröm om att jag var
ute och åkte med mamma, Kent och Kristina. Och vi åkte ner i vattnet och jag var den enda som
överlevde. Därför är jag lite nervös för att köra vid vatten. Och på Ölandsbron är det ju inte annat än
vatten runt om.. Men det går nog bra, SÅ feg är jag inte. Även om det verkar så. Haha =)
Ska försöka ta lite bilder under dagen. De andra bilderna jag lovade lägga ut har jag inte hunnit
med ännu, men de kommer.. Tids nog. =)

Ha en bra dag, alla mammor därute!


 

Kommentarer
Postat av: Mia

okej, Det ä-r en 91:a så den är härlig:)..Jodå det är väldigt bra med oss är ute på landet idag:) händer annars idag på morsdag? kramar

2009-05-31 @ 13:25:02
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: Jannice

det verkar som att det blir helgen efter midsommar, då kan ni väl?!!! jävla bäst för er!!

pussar (grattis på mors-dag!)

2009-05-31 @ 18:27:59
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/
Postat av: Tina

Ja jag tycker kortet blev riktigt bra. Ska försöka leta upp en fotograf till Leos 1 års foto som kan ta riktigt bra bilder på barn och djur. Ozzy ska få vara med på något kort också.



Fick du något i morsdag present?

2009-06-01 @ 18:51:19
URL: http://mammatillleo.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0