mycket att berätta..

Igår började vi dagen med en tripp in till växjö och handlade. Sen åt vi på mcdonalds och åkte hem.
Väl hemma kom Johan på att han ville ha en ny handkontroll till vårt Xbox.. Så jag åkte in till Media Markt
och köpte en. Vi kom överens om att det blev en födelsedagspresent i förskott. Johan fyller nämligen 22
nu på måndag. Sen var vi bara hemma. Vid strax efter fyra ringer min styvpappa och ber mig sätta på kaffe.
WTF!!???
Då har mamma och Kent varit hos mormor och vill komma och hälsa på oss.. Roligt!! =)
De kom med sin Pontiac och Theo blev helt till sig.. Han stod och vrålglodde på dom i fönstret.
Det var jättekul att de kom och hälsade på, jag menar Eddie var exakt 9 veckor igår och det var första
gången de träffade honom. Så det var verkligen på tiden tycker jag. =) Johan åkte ut till kronobergshed
vid fem för att skjuta. Men han hann träffa dom en liten stund iallafall. De var här till strax efter 18.
Sen åkte jag och barnen till Vislanda och träffade Fia & Johnny, Pappa och Cia & hennes pojkvän.
Kom väl hem därifrån runt 21. Under tiden jag la Theo sen så babblade han om
morfar (moffa), kent (ken) och mormor (mommo).

Jag ska lägga in bilder på när Theo satt i Pontiacen med mormor.
Men det blir senare, nu ska jag köra till apoteket och köpa Omeprazol...


Kommentarer
Postat av: Jannice

vi ska lana nästa helg men helgen därefter kan ni kanske komma?!

inte bara glenn som ska lana utan jag oxå... hehe, så då blir det nog inte så roligt med båda värdarna som är osociala..!!

hade verkligen varit sååå kul om ni kan komma helgen efter!!!!!!! :D

var ett tag sen nu, och får vi inte glömma min födelsedag... hihi RÖÖÖÖÖÖÖÖJ!!!!!



pusspuss saknar dej

2009-05-23 @ 00:02:37
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0