paus

Det har blivit en liten paus i mitt bloggande de senaste dagarna, har inte haft tid riktigt.
Och när jag väl haft tid så har jag precis hunnit sätta mig vid datorn, för att sen vara tvungen
att gå och göra något annat.. Så är det ibland. Det finns ändå inte så överdrivet mycket att berätta,
dagarna har rullat på som vanligt. Imorgon ska vi fira Johan lite här hemma, han fyllde 22 i
måndags så imorgon kommer hans familj hit. Får väl se hur det blir.. Fullt hus om inte annat.
Senare idag ska vi väl försöka åka och handla tills imorgon och den kommande veckan,
får väl se om jag blir tvungen att ta barnen och åka själv, det brukar bli så ibland.

Nu har jag inte tid mer.. Theo är sur och skriker för att saker inte går som han vill.
Dags för honom att ta en lite tupplur..

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0