Tandläkaren..

idag var jag och Eddie hos Rosita, mycket trevligt som alltid. Jag åkte strax efter tolv, hem och
bytte vagn, sen upp och hämtade Theo på dagis. Sen åkte jag och ställde bilen på Icas parkering
och tog barnen i vagnen och gick till tandläkaren. Theo var rätt så duktig, med tanke på att han är
så blyg.. Jag fick bara lite information om hur man skulle borsta tänderna på Theo
(klart jag kan borsta tänderna, jag har ju gjort det själv i GANSKA många år.. )
Sen åkte vi en runda så Theo somnade i bilen. Nu sitter jag och äter en panpizza,
har inte ätit sen imorse så jag tog detta sålänge tills jag ska göra mat sen.

Vid fem ska vi till dagis igen, då är det "familjefest" så barnen skulle göra nån
 slags uppvisning för oss föräldrar. Johan ska åka ut till kronobergshed och
vara skytteledare så han kan inte följa med. Tror jag promenerar till dagis,
eller om Johan skjutsar dit mig så jag går hem sen. För han behöver nog
bilen. Ska försöka ta lite kort och kanske filma lite så kanske jag lägger upp
det senare ikväll om jag har tid. Skulle lagt upp bilder från min telefon men
det går inte. Helt plötsligt så känner datorn inte igen usb-enheten så jag får
 väl fixa det senare.. Nu ska jag snart gå ut och sätta upp studsmattan
hade jag tänkt. Theo älskar att hoppa studsmatta =)

Kommentarer
Postat av: Jannice

GRATTIS JOHAN!!! :D



jo, magen är bra nu (krånglar som vanligt bara, men det är jag ju van vid.. hehe)



jag älskar bjudningar ;P (jag kan leka dej för en dag, så slipper du, haha!!)



vet fortf inte när min fest blir.. men ska försöka gå runt så att ni kan komma!!



det märks att jag går mkt nu iaf, har världens största blåsa på min stackars häl..



nähä, nu kallar toan.. haha



puss på dej sötnos!!

2009-05-26 @ 16:01:25
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/
Postat av: Nicole - Thilians mamma

jooo. han hade det när han var typ 4 månader..

men kan dom inte ha det igen ?

2009-05-27 @ 16:23:30
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig
Postat av: Madde

Hehe oki, alltså vi har också tvättmaskin men efter skadedjuren så ska allt av tyg tvättas så blir ju en hel del maskiner då kan jag säga och då är det smidigt att kunna köra lite i tvättstugan med billigare också. :)

Jag behövde iaf inte fundera över det för han vaknade innan så var bara att ta med honom. :)



Japps sovmorgon är superskönt. :)

Kramar.

2009-05-28 @ 18:12:14
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: *elina*

Jag tror att när man får barn så springer tiden iväg, får man då flera så fortsätter tiden att springa så det känns som tiden går mkt fortare när man får nr 2 än nr 1 eftersom man ändå hade all tid i världen till nr 1 ;)

Jaa Nea har riktigt små fossingar, i höstas köpte vi skor i st 20 och nu i våras i 21... ville verkligen ha dom skorna till henne men inte lönt o köpa stl 24, vem vet när hon kan använda dom :P

Allt bra med er annars? Du får säga till om du "har vägarna förbi" ;) Pusspuss

2009-05-28 @ 19:05:38
URL: http://neagullunge.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0