Tjolahopp

Nu har vi precis varit inne i Växjö en runda, köpte en torkvinda på Jula. Den gamla är så äcklig nu.
Så nu ska jag strax hänga ut tvätt =) Jag har tvättat alla sängkläder idag som jag bytte igårkväll.

vad ska vi göra sen? Johan kanske skulle ut till Jessica & David och hjälpa dom med veden..
Förstår inte varför han ska göra det när David vägrade hjälpa oss förra året. ??
Kanske ska ut och gå senare? Det är ju fint väder idag också. Inte lika blåsigt som igår.
Inte ännu iallafall..

Senare idag ska jag försöka få in lite bilder. Lyckades knäppa en bild på Eddie med värsta flinet. =)
och Johan tog en massa söta kort på Theo igårkväll.

Nu ska jag försöka komma på vad vi ska göra för mat.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har gjort läppbiopsi för jag är under utredning hos reumatologen för min ledvärk. Dom håller på att utreda ifall jag har Sjögrens syndrom. Kram

2009-05-11 @ 15:30:50
URL: http://mitzulitens.blogg.se/
Postat av: anna

ja minifomen verka hjälpa... de stå att man ska ta 10 droppar.. men ta ja mellan 15-20 så funka de :)



har han skrattat nått så eller bara ler han eddie? elias ler o skiner upp ibland..:) du få lägga in bilden nu tyckler jag.. :)

2009-05-11 @ 18:51:21
URL: http://annona.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0