trött..

Vi hade det relativt trevligt igår kväll på Tyrolen. Lekte lekar, åt god mat och kyssnade på ett band som spelade.
Jag drack faktiskt lite igår också, men inte så mycket. Blev knappt salongsberusad haha =)
Men magen tålde det inte.. Eller så var det möglet på toaletten på tyrolen som jag reagerade på.
Jag var allergisk mot det när jag var liten, men om jag är det fortfarande vet jag inte. Mögel på
toaletten är ju väldigt ohälsosamt så det förvånar mig att de får ha det så. Jag blev iallafall illamående
en liten stund efter att vi åkte därifrån. Vi åkte hem strax efter tio tror jag, hämtade upp Jennie som
följde med oss hem. Gick och la oss vid 1-tiden. Vid halv fyra vaknade jag av att jag mådde illa igen.
Eddie vaknade också och ville ha mat, så jag gav lite ersättning men fick väcka Johan och be honom
att mata färdigt Eddie. Jag var tvungen att besöka toaletten.. Urk!

jag är så förbannat trött idag.. Höll på att somna när jag matade Eddie innan vid 11.. Jobbigt.
Får se till att hålla igång så jag inte känner av tröttheten. =)

Nu ska vi snart äta. Jag är vrålhungrig!

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: ja du är inte ensam. skulle gärna ha en sån kropp jag med :p

2009-05-24 @ 15:56:34
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0