Två tjuriga pojkar

Det är vad jag har idag. Theo verkade ha vaknat på fel sida idag, inget var bra alls.
Eddie verkar också ha vaknat på fel sida för han är jättesur.. Och det brukar han inte vara.
Oftast brukar han gråta för att han är trött eller hungrig, och då slutar han alltid när man
tar upp honom och håller honom i famnen. Idag funkar inte det. Han har äntligen somnat
nu efter att ha varit vaken sen halv sju förutom en halvtimme mellan 9-9:30.
Ska strax gå upp och väcka Johan också. Hoppas inte han också är sur idag bara..

Igår var jag inne i växjö och köpte en vagn till barnen =)
En begagnad Emmaljunga Twin Cerox. Jättefin är den, ser ny ut även fast den är 3 år gammal!
Ska ta bild på den nån gång och lägga ut här. Men vill inte ta ut den nu för det regnar ute just nu.

Nu ska jag försöka komma på vad jag ska göra för mat...


Kommentarer
Postat av: anna

jasså okej.. konstigt när jag ligger ner ro ammar så tar de ca 1 timme innan elias är mätt o när jag sitter upp tar de bara ca 15-20 min. har du nån aning om vad som ligger bakom? alltså då menar jag på dagen (så inte så att jag somnat ifrån tiden) hehe.



vad har ni 3 vagnar nu? =) tro jag sett två andra på bild nämnligen?..

2009-05-05 @ 17:49:40
URL: http://annona.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0