typiskt

Jag som trodde det skulle regna större delen av dagen, och så har det knappt regnat något alls..
Hade ju planer på att gå en sväng. Men det kanske blir imorgon istället. Kanske blir att vi
promenerar en sväng med Anna (och Elias), hon är ju hemma med bebis precis som jag.
Vi får se hur vädret blir imorgon. Hoppas på sol.. Enligt SMHI:s hemsida skulle det vara rätt fint.
Och det skulle det vara på lördag också, strålande sol visade det. Hoppas det, jag kanske ska
ut till Tyrolen på lördag eftermiddag/kväll. WOHO! Det beror på om Johan kan få tummen ur arslet
och fråga om han kan få hjälp med barnen av någon i familjen.. För "Mr. Äckelmagad" kan inte
byta bajsblöjor, inte ens på Eddie. Så är han ensam och det händer något i blöjan så blir det inte lätt.
Men jag hoppas på att han kan få hjälp av någon, det skulle vara såååå kul att komma ut själv och
träffa lite folk och dricka lite. Som jag inte gjort på typ 1½ år eller nåt. Johan drack ju sig redlös när
vi var på Assistancekåren och grillade när Eddie var 2 veckor gammal, så nu är det faktiskt min tur..
Inte att jag ska dricka mig redlös alltså.. Hoppas jag inte. =)

Jag och Eddie var återigen hos Rosita i förmiddags, jag trivs hos henne och det är skönt att kunna prata
om allt och ingenting med någon ibland. Idag var även Rositas brors flickvän där, så då var det ännu
en att prata lite med. Det är rätt skönt att lufta huvudet lite. =)

Nu sitter jag och väntar på att Johan kommer hem, mycket annat finns inte att göra. Eddie sover och Theo
 leker med sina älskade bilar. Inget ovanligt på gång här alltså. Haha =)

Kommentarer
Postat av: anna

ja de tycker jag låter som en bra idé =)



var ute o gick själv innan, mest för att få elias att somna för han har varit vaken heeela dagen, förstår inte varför. o direkt när jag kom in så vaknade han igen =(

så nu ha mattias kommit hem o då tänkte jag fara in till citygross helt själv o tjura hehe...

imorgon kommer jag nog promenera även om de är fint eller regnigt ute, elias måste ju sova också =)

2009-05-14 @ 15:45:29
URL: http://annona.blogg.se/
Postat av: emelie o elliott

det var verkligen ett sorgligt avsnitt =/ Jaså, e din karl sådan? jag var jätteäcklad av bajs o kiss o sånt innan elliott kom till världen, men sedan blev jag helt enkelt tvungen o nu tycker jag inte att det är så hemskt längre! du får väl tvinga honom..måste han så måste han ju..hihi! allt e bara fint me oss, hoppas de e de me er med. kramis

2009-05-14 @ 20:08:46
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: Jenny

angående att johan inte byter bajsblöjor:



där får du ta i med hårdhandskarna.. du gör inte honom en tjänst genom att byta dom åt honom.



redan på bb bad jag personalen visa min sambo hur man bytte blöja, satte på kläder å så.

bara för att då kan han inte ge upp eller strunta i det som han hade gjort om jag visat honom.



väl hemma tog min mamma honom åt sida och sa att nu är det din tur å byta bajsblöja.. för det fick han inte tillfälle å göra på bb.

även då kunde han inte smita.



sen dess har han inga problem å byta.



så be din mamma eller någon han vet att han inte kan smita ifrån å visa honom hur han ska göra..



för visar du eller hans mamma så blir det lätt att han ger upp å kanske blir förbannad för att ni tjatar.



lycka till!!

2009-05-14 @ 22:40:38
URL: http://jenny1981.blogg.se/
Postat av: anna

vart ska vi mötas upp då?ha du bilen så du ska ställa den här uppe eller ska jag gå mot blommagård kanske?

aja, får se hur lilleman är idag om jag hinner gå in mer men få du inget mer svar innan du ska hämta han är de bara o ringa el messa =)

2009-05-15 @ 07:49:00
URL: http://annona.blogg.se/
Postat av: anna

ja de bli bra. kanske inte är hemma men då ser jag till o vara i krokarna annars vid den tiden =).. najs då ses vi sen.. på tiden =)

2009-05-15 @ 08:39:51
URL: http://annona.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0