Tyrolen igår..

FAN vad kul jag hade! =) Först var vi hemma hos pappa i Vislanda och drack lite, sen skulle vi
åka limon till tyrolen. Men vi kom knappt utanför vislanda innan det började STINKA i hela bilen,
då var det något med bakaxeln eller nåt. Så vi åkte tillbaka och bytte till hans Van. Stackars Anna
försökte få luft genom takluckan. Haha =) Väl på tyrolen var vi ute på parkeringen ett tag först,
jag såg Joel och ropade på honom tvärsöver parkeringen så han kom och var med oss
resten av kvällen. Träffade ett antal andra som jag antingen kände, har känt eller kände igen.
Vet inte hur många jag hejade på där =) Gamla klasskompisar och skolkompisar och alla möjliga.
Jag fick höra att jag var en jävel på att dansa rockabilly också, haha =) Det var en kille som
kom fram och sa det.. Någon som var en hejare på att dansa. Jag som aldrig dansat så innan =)

Pappa skjutsade hem mig så jag var hem vid 2-tiden. Trött som ett as men jävligt glad =)
Johan var uppe fortfarande och informerade mig om att Norge vann ESC, kan säga så mycket
som att jag tycker rätt låt vann. För den var jäkla bra. Sen var det bara att sätta mig och pumpa,
brösten var som två meloner eller nåt.. hehe =) Idag mår jag relativt bra, seg och trött är jag
och halsen känns väl inte så bra så som man var tvungen att skrika igår för att man skulle höras.

Och vad ska vi göra idag då? INGEN aning. Men just nu ska jag nog gå och väcka Johan som
har somnat på soffan. Han tog Theo idag på morgonen vid åtta så jag sov till lite över nio.
Tjo!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för en underbar kväll.. Jag hade jätte trevligt innan ambulansfärden.. men nu mår jag prima.. Kram Jenny

2009-05-17 @ 19:20:17
URL: http://www.crazydreamer.se
Postat av: Wictoria - Sebbs mamma!

Haha, ja det är klart jag kommer ihååg! :D

2009-05-17 @ 22:12:31
URL: http://wictooria.blogg.se/
Postat av: Anonym

du förtjänade verkligen en ledig kväll...ha lästb din blogg ett bar tag....hoppas det händer snart igen!ha det bra

2009-05-17 @ 22:29:08
Postat av: Jannice

hahaahaa, ja, det svider gott vill jag lova!!!

jo, magen är lite bättre! jag springer inte på toa längre men jag har så satans ont nu... men sen är ju min mage lite konstig!!



gud va roligt att läsa om din helg :D detta förtjänade du verkligen!!

vi diskuterar den årliga födelsedags-festen lite.. tänkte typ med grillning och lite kubb och MASSA alkohol!!!! så då tycker jag att ni skaffar barnvakt (eller är eddie fortf för liten?) så kan johan vara chaufför medans du super järnet med mej!!!! ;P WOHOO!!

men det är ju minst en månad kvar tills dess..



PUSSPUSS (vad glad jag blev att du skrev till mej!! :D)

2009-05-18 @ 15:36:01
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/
Postat av: anna

ok. men du ha han på sidan på natten iaf el, bara inte på mage?

fan man är ju sjukt nojjig för allt. o de lär väll aldrig gå över =)

2009-05-18 @ 17:20:05
URL: http://annona.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0