lista

Vad heter du? Maria
Mellannamn då? Bodil, Ines
Vart bor du? Alvesta (Engaholm)
Trivs du där? Njaa ganska.
Kan du baka bullar? Absolut =)
McDonalds eller Burger King? Mc Donalds helt klart.
Äger du ett busskort? Nej
Nästa mål i ditt liv? Mål? Vet inte.
Hur svarar du i mobilen? Aaa det är Mia eller nåt liknande.
Antal timmars sömn inatt? vet inte riktigt, 5-6 timmar tror jag.
Sover du ensam? varannan vecka när Johan jobbar natt så sover jag halva natten själv.
Vad har du för favoritmat? Oh så mycket.. kan faktiskt inte välja ut något speciellt.
När blev du fotad senast? I förrgår tror jag när jag tvingade Johan att fota mig. =)
Vanligaste färg på dina kläder? vanligaste färg vet jag inte.. svart, blått..
Är du smart? Smartare än vissa andra iallafall! =)
Vad saknar du? Att inte kunna träffa mamma, Kent (styvpappa) och kristina (lillasyster snart 19 år)
så ofta som jag vill. (11 mil mellan oss)
Är du blyg? ja, ganska..
Vilka instrument kan du spela? - Liite trummor, lite piano och lite gitarr. Typ sånt som de flesta kan. Hehe =)
Vilken idrott/sport har du sysslat med? Hmm.. Innebandy, gymnastik, fotboll, kanot, aerobic (räknas väl?)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja..
Har du spytt offentligt? Nej, inte vad jag vet =)
Brukar du sminka dig? ja, annars ser jag förjävlig ut. Faktiskt!
Är du nöjd med ditt liv? ja, det tycker jag.
Vad vill du jobba med? Jag vet faktiskt inte. =(
Vad gör livet värt att leva? Min familj och mina vänner.
Vad i livet ångrar du? Ganska mycket faktiskt, men man lär ju sig av sina misstag (som tur är)
Kategoriserar du dig själv i någon stil? Nej.. (eller kanske Evert-Style, eller vad säger du jannice? =))

Har du någonsin..
Sagt "jag älskar dig" och menat det? Självklart!
Bråkat med ditt husdjur? Ja
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? ja. Drömde att min farfar dog =(
Tar du droger? Nej!
Dricker du? har inte gjort det på över ett år... (men förhoppningsvis blir det nu i helgen =))
Vart vill du gifta dig? Jag vill inte ha något stort bröllop, och absolut inte i en kyrka. Så det blir rådhuset (heter det va?)
Varit kär? jag är kär...
Vill du gifta dig? Ja, tids nog.
Vill du ha barn? Jag har två som jag är nöjd med än sålänge =)

De senaste 48 timmarna har du..
Gråtit? Nej
Köpt någonting? Ja, blöjor bland annat.
Varit sjuk? Nej
Sjungit? Ja.
Sagt "jag älskar dig"? ja, jag tror det..
Velat säga till några att du älskar dem? nej

Senaste..
Film du såg? Panic Room som gick på tv för någon dag sen
Dryck du köpte? Dr. Pepper =)
Mat du åt? Korvstroganoff

Personligt...
Vad skulle du heta ifall du själv fick välja? Mia
Vilket stjärntecken är du? Jungfru
Vilken årgång är du? 87:a
Vilken klass går du i? jag går inte i skolan

Utseende..
Hur lång är du? 170
Hur mycket väger du? Just nu väger jag 66 kilo ungefär. Gick upp från 62 till 76 under senaste graviditeten så ett par kilo till vill jag ha bort.
Hårfärg och frisyr? Halvlångt brunt hår. Frisyr? Oftast uppsatt..
Ögonfärg? Blå
Skostorlek? 38
Vad lyssnar du på just nu? theo som håller på att skälla på sina bilar.. =) Och eddie som ligger och låter lite ibland
Vad gjorde du i förrgår kväll? var hos jessica en runda, johan hjälpte henne med veden.
Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Ögon, leende
Hur mår du idag? likadant som alltid, ganska bra. =)
Vilken är din favoritdryck? Har fastnat för Dr. Pepper
Favorit alkohol dryck? vet inte, öl brukar jag oftast dricka.
Choklad eller vanilj? Choklad
Kan du nudda din näsa med tungan? Nej, men däremot har jag en ganska lång tunga..
Färg du hatar? är ingen stor beundrare av rosa och orange.
Någon som gör dig förbannad? Johan är ganska duktig på det och det vet han om =)
Så får du motion? går en promenad när jag har lust för det..
Det dyraste du äger? saaben =)
Första frågan du ställer till ny bekantskap? Vad heter du?
Samlar på? hmm.. inget..
Pryl du inte kan vara utan? telefon, internet.. bilen!

Kommentarer
Postat av: anna

kanske fredag då? eller nästa vecka? när de är fint väder. tänkte de att vi bor typ grannar nääästan o båda är ju hemma om dagarna o ha småbebisar o så skriver vi bara i bloggen... borde ju förtusan ta o ses gå en sväng eller nått sånt. =) tycker vi är lite knasiga annars. om du vill såklart =)



puuh äntligen börja elias fundera på o sova. han ha vart gråtig sen 8.



2009-05-14 @ 11:06:41
URL: http://annona.blogg.se/
Postat av: Sarah - 21 år och tvåbarns mamma! =)

Hejhej! Hehe jo visst är dom. =)

Milian väger nästan sex kilo nu och är 61,5 cm lång. Hur stor är din gosse nu då?



Kram

2009-05-14 @ 12:12:56
URL: http://lillsaraah.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0